SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA SPLETNE PRODAJALNE

Splošni pogoji poslovanja spletne prodajalne podjetja Spa – land d.o.o. na spletnem naslovu www.spaland.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov, s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.

Opredelitev pojmov

  1. Ponudnik je podjetje Spa – land, družba za trgovino in storitve d.o.o., Čeplje 12b, 3305 Vransko, ID za DDV: SI59447699
  2. Uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v spletni trgovini
  3. Spletna prodajalna je informacijski sistem namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabniku

Prijava

Ob registraciji v spletno prodajalno fizični obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo, ki ga izbere sam. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z izpolnjenimi podatki. Po registraciji obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne prodajalne podjetja Spa – land d.o.o. www.spaland.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem. V kolikor je uporabnik pravna oseba mu uporabniško ime in geslo določi ponudnik. S tem pravna oseba dobi dostop do ponudbe za pravne osebe. 

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  1. identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
  2. kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon)
  3. bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)
  4. dobavljivost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani, naj bi bil dobavljiv v razumljivem roku)
  5. pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
  6. vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene, razvidno mora biti ali že vsebujejo davke in stroške prevoza
  7. način plačila in dostave
  8. časovno veljavnost ponudbe
  9. rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe ; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka
  10. pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci

Postopek nakupa

Ob registraciji v spletno prodajalno za fizične obiskovalce, obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo, ki ga izbere sam. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z izpolnjenimi podatki. Po registraciji obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Po ogledu izdelkov na spletni strani, želen izdelek z označbo o barvi in/ali velikosti in količini želenih izdelkov odda v košarico. V nadaljnih korakih mora označiti še kraj dostave in način plačila. Ko uporabnik izbere izdelek ali izdelke in s potrdilom na gumb ZAKLJUČI NAKUP odda naročilo, mu spletna prodajalna samodejno “generira – ustvari” in pošlje elektronsko pošto s podrobnostmi naročila (izdelki, cene, količine, uporabnikovi podatki …).S tem je naročilo potrjeno, izdelki bodo poslani v najkrajšem možnem roku. Če je rok dobave več kot 2 delovna dni ponudnik o tem obvesti kupca.

V kolikor je uporabnik pravna oseba mu uporabniško ime in geslo določi ponudnik. S tem pravna oseba dobi dostop do ponudbe za pravne osebe. Nadljni postopek je enak kot za fizičnega uporabnika. 

Akcijska cena izdelka

Določeni izdelki, ki so dlje časa v redni prodaji, se v določenem obdobju potrošnikom ponudijo po akcijskih znižanih cenah. Akcijske cene veljajo v navedenem obdobju.

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. Podjetje v tem primeru nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila.

Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Slednjega mora vrniti podjetju najkasneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu.

Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Obveznost potrošnika je, da jasno in nedvoumno sporoči podjetju svojo namero odstopa od pogodbe. Sporočilo lahko potrošnik pošlje po elektronski pošti ali na naslov podjetja ali poda nedvoumno izjavo iz katere izhaja potrošnikova volja za odstop od pogodbe.

Blago mora biti vrnjeno v neodprti embalaži, izdelek pa ne sme imeti znaka uporabe. 

Blago po naročilu

Blago, ki je bilo plačano vnaprej oziroma je bila za njega plačana ara se smatra kot blago po naročilu in se za njega ne more zahtevati vračila denarja.

Plačilo

Ponudnik izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in obvestilom uporabniku, kako odstopiti od nakupa in kako izdelke vrniti. Uporabnik plača naročeno blago po predračunu na TRR ali preko plačilnega sistema Paypal.

Plačilo na obroke

Informacije o možnosti plačila na obroke

Dobavni rok

Za izdelke na zalogi in naročila oddana s strani uporabnika do 10. ure gre pošiljka v dostavo še isti dan. Za naročila oddana po 10. uri pa naslednji delovni dan. Za izdelke, ki jih nimamo na zalogi je dobavni rok do 15 dni po prejetem naročilu. V primeru daljšega dobavnega roka vas bomo o dobavnem roku obvestili po elektronski pošti ali pa po telefonu.

Dostava

Ponudnik mora blago oziroma storitev dostaviti v obljubljenem času. Ob dobavi mora uporabniku nuditi še dodatne informacije glede pravice do odstopa, predvsem pogoje in način izvršitve same pravice. Zagotoviti mora vse potrebne informacije glede naslova, kamor se uporabnik lahko obrne v primeru pritožbe in informacije glede garancij ter servisa oziroma drugih storitev po zaključku pogodbe. Stroški dostave so odvisni od naročila, strošek je v skladu z veljavnim cenikom podejtja.

Poštnina

Fizični kupci: pri nakupu nad 85 eur je poštnina brezplačna, v nasprotnem primeru se plača v skladu z veljavnim cenikom ponudnika. 

Pravna oseba: pri nakupu nad 150 eur je poštnina brezplačna, v nasprotnem primeru se plača v skladu z veljavnim cenikom ponudnika. 

Reklamacije ob prevzemu pošiljke

Če ste prejeli neustrezno število naročenih izdelkov, ki se razlikuje od količine na prevzemnih dokumentih ali je prišlo do poškodbe blaga med prevozom, se obrnite na dostavno službo, ki je izvršila dostavo. Vseeno pa ob neljubem dogodku obvestite tudi nas, da vam skušamo pomagati pri ugodni rešitvi težav.

Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je artikel ali pošiljka fizično poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložite postopek odškodnine pri dostavljaljcu pošiljke.

Če vam je paket dostavila Pošta Slovenije d.o.o. in ugotovite, da je artikel ali fizična pošiljka poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložite postopek odškodnine. Škodo je potrebno prijaviti v roku 7 koledarskih dni od datuma prejema paketa na e-naslov info@spaland.si  ali po telefonu na številko 040 200 455. Ob prijavi škode bomo potrebovali tudi fotografije paketa, (notranje) embalaže, poškodovanega artikla, nalepke Pošte Slovenije in pa opis poškodbe. Lahko se dogovorite tudi za prevzem poškodovanega paketa na vašem naslovu.

Fizične osebe (potrošniki) imajo pri pogodbah sklenjenih na daljavo po Zakonu o varstvu potrošnikov pravico, da v roku 14 dni po prejemu izdelka prodajalcu sporočijo, da odstopajo od pogodbe, ne da bi jim bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. V primeru, ko fizična oseba odstopi od pogodbe s sporočilom na naslov prodajalca (klasična pošta, elektronska pošta), mora prejeto blago na lastne stroške vrniti na naš naslov najkasneje v 14 dneh po obvestilu o odstopu od pogodbe. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor).

Prosimo, da vračilu priložite kopijo računa in pravilno izpolnjen obrazec za vračilo blaga, ki ga boste prejeli iz strani podjetja po elektronski ali navadni pošti.

V izogib dodatnim stroškom, prosimo, da upoštevate, da lahko ogled in preizkus prejetega blaga opravite le v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to običajno v klasičnih trgovinah. Vsakršno “preizkušanje”, ki odstopa od navedenega, šteje za uporabo blaga, pri čemer skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov sami odgovarjate za zmanjšano vrednost blaga.

Priporočamo vam, da izdelkov, pri katerih takoj po prejemu ugotovite, da barva, velikost ali katera izmed drugih lastnosti ni taka kot ste si predstavljali, ne odpirate v celoti ali jih sploh ne odprete, če je to mogoče. Vse etikete, značke in podobne označbe naj pri tem ostanejo na izdelku. Pri odpiranju embalaže pazite, da embalaže ne poškodujete, ter da embalažo vključno z vso vsebino, ki je varovala vaš izdelek in posamezne dodatke, skrbno shranite vsaj pol leta od dneva prevzema, tako da bodo vaši stroški pri morebitnem vračilu čim manjši. Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Potrošnik blaga ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus blaga v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja.

Pri pošiljanju izdelka na naš naslov upoštevajte, da pošiljk z odkupnino ne prejemamo.

Pravico do vračila kupnine, garancije, stvarnih napak in nepravilno opravljenih storitev natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).

Napotki za odstop od pogodbe

Pri spletnem nakupu si izdelkov pred nakupom ni možno fizično ogledati, zato vam omogočamo (znotraj zakonskih okvirov) možnost odstopa od pogodbe. Ker želimo, da to lahko opravite kar čimhitreje in brez zapletov, smo pripravili kratek seznam, na kaj je treba biti pozoren pri nakupu na daljavo:

  • previdno odprite embalažo in jo hranite v nespremenjenem stanju, dokler niste v celoti prepričani, da je izdelek ustrezen,
  • pri rokovanju z izdelkom lahko pride do poškodb in prask, predvsem izdelkov, ki imajo lakirane črne površine
  • nepazljivo odstranjevanje zaščitnih folij in materialov lahko povzroči poškodbe na izdelku (temne lakirane površine),
  • vidne sledi montaže (uporabljena vodila, vgradne praske) so poškodbe, ki nastanejo pri vgradnji aparatov.

Ne vgrajujte aparatov dokler niste prepričani, da ustrezajo vašim zahtevam,

Možnost odstopa od pogodbe je namenjena temu, da izdelek lahko odprete, pregledate in če vam ne ustreza, ali pa so bila vaša pričakovanja drugačna, odstopite od nakupa. Ta priporočila ne veljajo, če je izdelek ob nakupu v okvari oziroma ne deluje. V tem primeru gre za uveljavljanje stvarne napake ali garancije.

Vračilo artiklov

Pomembnejši napotki za vračilo artiklov:

  • Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke in da artikle ustrezno pripravite za transport (pri tem uporabite originalno embalažo)
  • Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
  • Če uveljavljate garancijo, boste popravljen artikel prejeli

Vračilo artikla za pravne osebe

Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk artiklov v okviru garancijskih pogojev. Pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh ali vračila kupnine kot to velja za potrošnike (fizične osebe).

Vračilo prejetega plačila bomo izvedli v najkrajšem možnem roku, ki ne bo daljši od 14 dni, z nakazilom na vaš račun (le tega morate ob vračilu navesti). V primeru odprtih terjatev, si pridržujemo pravico do izvedbe pobota skladno z Obligacijskim zakonom.

Vrnjeno blago bomo pregledali. Če pri pregledu ugotovimo, da ste vrnili blago, ki je bilo uporabljeno, je poškodovano, brez dela ali celotne embalaže oziroma z drugimi pomanjkljivostmi, vam bomo obračunali stroške pregleda in cenitve ter druge s tem povezane stroške:

  • stroške pregleda v višini 20,00 € + DDV
  • v primeru, da je originalna embalaža izdelka poškodovana ali nepopolna, najmanj 15% vrednosti izdelka, vendar ne manj kot 20,00 €,
  • v primeru vidne uporabe izdelka (vidne manjše poškodbe oziroma spremembe na izdelku) najmanj 25% vrednosti kupnine, vendar ne manj kot 30,00 € oziroma več, če gre za okvare, odrgnine ali druge na izdelku trajno vidne posledice uporabe; tovrstnih poškodb, ki jih niste prijavili takoj po prevzemu izdelka in pred odstranitvijo zaščitnih folij, proizvajalci ne priznavajo kot okvaro na izdelku!

Rok plačila je tri dni od izstavitve.

Če naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost, zanjo določila tega poglavja ne veljajo.

Vaše zahtevke za vračilo blaga bomo v navedenih in drugih podobnih primerih obravnavali individualno in pri tem v največji možni meri upoštevali vse razloge in okoliščine ter možnosti, ki nam jih zagotavljajo naši dobavitelji. Prosimo, da upoštevate, da v teh primerih lahko omogočimo le zamenjavo z drugimi izdelki po vaši izbiri, kupnine pa ne vračamo.

Vračilo artiklov z našim prevzemom

V primeru da mi prevzamemo artikle z našo kurirsko družbo, ne odgovarjamo za poškodbe paketov.

Reklamacije

V primerih, ko ste prejeli pošiljko, kateri niso priloženi vsi dokumenti, navodila v slovenskem jeziku, garancije, kabli, obljubljena programska oprema na CD, DVD in drugih nosilcih, podatki na računu niso pravilni ter v drugih podobnih primerih, prosimo, da se z opisom pomanjkljivosti obrnete na naslov prodajalca (pošta, elektronska pošta). V najkrajšem možnem roku vam bomo posredovali ustrezno pojasnilo, navodila ali dostavili manjkajoči material.

V primerih, ko je s prejetim izdelkom karkoli narobe v taki meri, da ga želite zamenjati, ga lahko vrnete na naš naslov. Izdelki, ki jih vračate, naj bodo nerabljeni, nepoškodovani oziroma takšni kot ste jih prejeli ter v originalni embalaži, sicer vam bomo v primeru vašega vračila izdelka obračunali ustrezno odškodnino, katera bo z zapisnikom ocenjena ob vračilu blaga. Več o tem v poglavju Vračilo izdelkov. Pri vračilu obvezno priložite kopijo računa in obrazec za vračilo blaga.

Garancija

Vsi izdelki v naši ponudbi imajo najmanj 1 mesec garancije. V primeru, da ima artikel drugačno garancijsko dobo je le ta vključena v opisu artikla. Pri spletnem nakupu garancija prične veljati z dnevom vročitve pošiljke.

Podjetje nosi odgovornosti za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo v dveh letih od prevzema blaga, v skladu z določbami ZVPot oziroma v enem letu za rabljeno blago.

Garancijo lahko uveljavljate z garancijskim listom, računom in drugimi dokumenti, ki so navedeni na računu!

Proizvajalec je v skladu z zakonom dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri proizvajalcu ali njegovem pooblaščenem servisu. Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in računom prodajalca.

Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa izdelek zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim izdelkom.

Kupec lahko garancijo uveljavlja tudi pri prodajalcu, vendar tudi v tem primeru velja določilo iz prejšnjega odstavka.

 Posredovanje blaga v garancijo se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec navede na garancijskem listu, kupec s tem nima stroškov.

 Če želite pošiljko vrniti na naše stroške, to storite tako, da se z nami o tem dogovorite  pisno.

Prosimo, da pri uveljavljanju pravic iz naslova garancije upoštevate, da garancija praviloma ne velja za: potrošni material, baterije, Ni-Cd, NiMH in druge akumulatorje, žarnice, programsko opremo, diskete, video in avdio kasete, varovalke, elektronske komponente in podobno. Upoštevajte, da pri zaslonih z LCD tehnologijo, vsaka “mrtva točka” ni razlog za uveljavljanje garancije.

Garancija preneha veljati pri:

  • okvarah nastalih zaradi nepravilne uporabe, malomarnega ravnanja, mehanske poškodbe in okvar v primeru višje sile (napetostni sunek, strela….)
  • če je v izdelek posegala nepooblaščena oseba ali če je ugotovljeno, da je kdo posegal v izdelek brez našega pisnega dovoljenja
  • pri spremembah na aparatu
  • pri nestrokovnem dodajanju konstrukcijskih sklopov, samovoljnem ožičenju elementov kot so stikala, potenciometri, vtiči itd.
  • pri uporabi drugih elementov, ki originalno ne spadajo k aparatu
  • pri poškodbah zaradi poseganja tujih oseb
  • pri priklopu na napačno napetost ali vrsto toka
  • pri napačnem upravljanju ali poškodbah zaradi malomarnega ravnanja.

 Stvarne napake

Če menite, da kupljeni izdelki že ob nakupu niso imeli lastnosti, ki so potrebne za njihovo normalno rabo ali promet in v drugih primerih, ki jih kot stvarne napake določa Zakon o varstvu potrošnikov, in nas o tem pravilno ter najkasneje v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita, obvestite, lahko zahtevate, da:

  • brezplačno odpravimo stvarno napako na izdelku ali
  • vrnemo del plačanega zneska v sorazmerju s stvarno napako ali
  • izdelek s stvarno napako zamenjamo z novim brezhibnim blagom ali
  • vrnemo celotni plačani znesek.

Izdelek nam dostavite v pregled.

V primerih, ko prijavljena napaka ni sporna, zahtevi ugodimo v roku osmih dni po prejemu izdelka v pregled. V nasprotnem primeru vas v roku osmih dni po prevzemu izdelka pisno obvestimo, da je napaka sporna.

Pozor! V primerih, ko je prijavljena stvarna napaka na izdelku sporna, vam bomo po zaključku postopka izdelek vrnili v enakem stanju, kot je bil prevzet. Če boste želeli uveljaviti garancijo za brezhibno delovanje izdelka, boste to lahko po prevzemu izdelka pri nas nadaljevali.

Stvarna napaka 

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
  • je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku. Kupec nam hkrati omogoči pregled artikla.

Pravico do uveljavljanja stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Veljavnost ponudbe

Ponudba velja do objave novega cenika. Pri nakupu veljajo cene v trenutku potrditve naročila. Vse cene vsebujejo DDV razen rabljenih artiklov, pri katerih je DDV obračunan na podlagi 48. in 49. člena ZDDV in na podlagi 50. C člena ZDDV ni izkazan. Cene v spletni prodajalni se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila.

Varnost

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil.

Komunikacija

Z uporabnikom sme ponudnik stopiti v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu prvi izrecno ne nasprotuje.

Arhiviranje pogodb

Pogodba, ki jo skleneta ponudnik in uporabnik je trajno shranjena pri podjetju Spa – land d.o.o., Čeplje 12b, 3305 Vransko. Za ogled oziroma ponovni prejem pogodbe, nam pošljite sporočilo s podatki o nakupu na naslov: info@spaland.si ali nas pokličite na telefon 040 200 455.

Reklamna elektronska sporočila morajo vsebovati naslednje sestavine:

  1. jasno in nedvoumno morajo biti označena kot reklamna sporočila
  2. pošiljatelj mora biti jasno razviden
  3. različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, morajo biti označene kot takšne. Prav tako morajo biti jasno določeni udeležbe v njih.
  4. željo uporabnika, da ne prejemajo reklamnih sporočil, je potrebno spoštovati.

Piškotki

Med brskanjem po spletni trgovini spaland.si se skupaj z vsebino datotek na računalnike uporabnikov in registriranih uporabnikov prenašajo tudi kratke tekstovne datoteke – piškotki (cookies). Piškotki vsebujejo podatke, ki so potrebni za pravilno delovanje nekaterih aplikacij v spletni trgovini, hkrati pa uporabnikom omogočajo nekatere prednosti pri uporabi storitev.

Uporabnik ali registriran uporabnik lahko z nastavitvami svojega spletnega brskalnika določi, ali bo dopustil uporabo piškotov na posameznem spletnem mestu ali ne. Uporaba storitev spletne trgovine, za katere se zahteva registracija, brez omogočenih piškotov ni mogoča.

Na spletni strani spaland.si uporabljamo različne piškotke, da bi vam omogočili nemoteno in prijazno nakupovanje v naši spletni trgovini.

Vrste piškotkov:

1. Piškotki, ki so potrebni za nemoteno delovanje spletnega mesta in brez katerih določeni procesi ne bi delovali pravilno (npr. nakupni proces).

2. Piškotki, ki omogočajo boljšo funkcionalnost, boljše delovanje spletnega mesta in boljšo uporabniško izkušnjo. Zapomnijo si določene vaše nastavitve (npr. uporabniško ime, listo želja ipd.).

3. Piškotki za analiziranje prometa (Google Analytics), ki omogočajo analizo spletnega mesta (katere strani strani spletnega mesta so najbolj obiskane, ključne besede, ki vodijo na stran, identifikacija brskalnikov ipd.). Ti piškotki ne zbirajo informacij, ki bi lahko identificirale uporabnika.

4. Piškotki vezani na vtičnike družabnih omrežij (Facebook, Twitter, Google+, Pinterest).

5. Piškotki vezani na namen oglaševanja in trženja.

Kako upravljati piškotke?

Vsak uporabnik se lahko odloči ali bo dopustil uporabo piškotkov na posameznem spletnem mestu ali ne. Kar pomeni, da je potrebno tudi na naši spletni strani potrditi, da želite naše piškotke.

Prav tako lahko svoj brskalnik nastavite tako, da piškotke shranjuje ali ne. Več podatkov o piškotih in njihovi uporabi je na voljo v dokumentaciji ter navodilih za uporabo vašega brskalnika.

Pritožbe

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik mora postaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Postopek za oddajo pritožb mora biti na voljo na spletnih straneh, enostaven za uporabo in zaupen. Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Odgovornost ponudnika

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. V primeru netočnih podatkov glede lastnosti izdelkov, rokov dobave ali cen bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega izdelka. Ponudnik si pridržuje pravico objave simbolnih fotografij izdelkov.

Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Le-ti bodo uporabljeni izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.

Splošni pogoji – za naročnike na e-novice

Splošno

S sprejemom teh splošnih pogojev je posameznik seznanjen z informacijami v teh splošnih pogojih ter se z njimi strinja.

Navedeni pogoji poslovanja se lahko kadarkoli spremenijo, zato ponudnik predlaga posamezniku, da jih prebere ob vsaki prijavi. Vsaka verzija splošnih pogojev je posebej datirana.

Splošni pogoji na spletni strani www.spaland.si in www.b2b.spaland.si so sestavljeni v skladu z določili Uredbe (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta ter veljavnega Zakona o varstvu osebnih podatkov.

Upravljavec osebnih podatkov v okviru teh splošnih pogojev je Spa – land d.o.o.

Prijava na e-novice

Z namenom pošiljanja e-novic SPALAND s prijavo na e-novice zbira sledeče osebne podatke:

  • ime,
  • priimek,
  • e-pošta,
  • mobilni telefon.

S prijavo na e-novice se strinjate, da lahko vaše osebne podatke, ki ste jih posredovali Spa – land d.o.o. (upravljavec osebnih podatkov), uporabljamo za namene obveščanja o ugodnostih, aktivnostih, storitvah in dogodkih upravljavca. Podatke bomo za ta namen obdelovali do vašega preklica privoljenja.

Upravljavec podatkov zbira osebne podatke izključno preko prostovoljno posredovanih osebnih podatkov ob prijavi na e-novice ali registraciji uporabniškega računa na spletni strani spaland.si in b2b.spaland.si. Z nedvoumno podanim dovoljenjem oziroma soglasjem ob vpisu elektronskega naslova se posameznik strinja z zbiranjem in obdelavo osebnih podatkov za namene prejemanja e-novic.

Po vpisu elektronskega naslova za prejemanje e-novic ter podaji soglasja, bo posameznik na navedeni elektronski naslov prejel potrditveno sporočilo. S potrditvijo le-tega ter aktivacijo soglasja bo vse do preklica prijavljen na e-novice.

Osebni podatki za prijavo na e-novice bodo shranjeni v bazi podatkov na varnem strežniku. Dostop do podatkov bo na voljo samo pooblaščenim osebam, ki za svoje delo potrebujejo dostop do osebnih podatkov.

Odjava od e-novic

Posameznik lahko kadarkoli spremeni ali ureja svoje osebne podatke na spletni strani prek povezave “nadzorna plošča” ter preko telefona ali maila na info@spaland.si.

Preko povezave “odjava” v zadnjem odstavku na koncu vsakokratnega e-poštnega sporočila se lahko posameznik odjavi iz vseh prihodnjih tovrstnih sporočil ali pa svojo željo o rabi in varstvu osebnih podatkov sporoči na elektronski naslov info@spaland.si.

Končne določbe

Vsakokrat veljavni Splošni pogoji so objavljeni na spletni strani https://spaland.si/splosni-pogoji ter https://b2b.spaland.si/splosni-pogoji.

Enako velja za morebitne spremembe in dopolnitve veljavnih Splošnih pogojev, nastale zaradi spremenjene poslovne politike ponudnika ali veljavne zakonodaje.

Aktualni Splošni pogoji stopijo v veljavo z 12.09.2024 in se uporabljajo do njihove spremembe.